29 grudnia 2013

Pomysły na sylwestrowe kreacje :)

Hej!
Po bożonarodzeniowym obżarstwie czas przyjrzeć się bliżej naszej garderobie gdyż do sylwestra zostały zaledwie 2 dni. Dlatego dzisiaj przygotowałyśmy dla was kilka sylwestrowych zestawów. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na to, co założycie, to być może ten post was zainspiruje. Wszak jutro jest jeszcze czas aby zajrzeć do galerii i na wyprzedaży upolować ciuchy w okazyjnych cenach:) Zapraszamy więc do oglądania:) 

1. Zestaw ze skórzanymi spodniami
2.Zestaw z sukienką w intensywnym kolorze
3.Zestaw z cekinową sukienką
4. Zestaw z kombinezonem  w roli głównej
Tekst: K.&A.


2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014



20 komentarzy:

  1. buty z pierwszej zestawu mnie zauroczyły!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty z pierwszego* zestawu mnie zauroczyły!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw 1 i 3,najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie 1 i 3 są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw z kombinezonem najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawy. w tym roku wybrałam zestaw cekinkowy... W takim podobnym wystąpię. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. All the outfits are so well put together, loved first and last one. :)
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej przypadł do gustu pierwszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna ta cekinowa sukienka na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 4 zestaw bardzo mi się podoba kochana
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie mam problem z wyborem kreacji na sylwestra i pewnie wszystko wybiorę na ostatnią chwilę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw, bo wygodny, chyba się nim zainspiruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check again here regularly. I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next!
    >jeuxactu

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę już za późno ale 3 najfajniesza:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/ oraz do polubienia strony na Fb;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!