1 lipca 2012

Time for summer!

Hej!
I mamy lato! Bardzo mnie to cieszy;), gdyż przy dzisiejszym  trzydziesto kilku stopniowym upale udało mi się wyciągnąć z szafy jedną z moich bardziej ulubionych sukienek. Jest bardzo lekka i ma świetny pomarańczowy kolor;). Chciałbym się Wam także pochwalić moimi nowymi sandałkami, które kupiłam kilka dni temu podczas wyprzedaży w Stradivariusie. Pomimo wysokiego obcasa są bardzo wygodne i sprawdzą się jeszcze w wielu letnich stylizacjach;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)
P.S. Komu dzisiaj kibicujecie??? Ja jestem za Hiszpanią.:)











buty/shoes -Stradivarius%
bransoletka/bracelet-H&M
sukienka/dress-sh
Napisała: Anita

15 komentarzy:

  1. piękna kreacja! ;))

    zapraszam na rozdanie http://o-mistinguett.blogspot.com/2012/07/zegarki-jelly-watch.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za komentarz i zapraszam do obserwowania
    http://jagodowo-jagodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreacja genialna <3
    Ja kibicuje Hiszpanii choć Włoch też są dobre :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, buty też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest przepiękna ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piekna sukienka ! Idealnie komponuje się z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka mniej mi się podoba ale za to buty ♥.♥

    Zapraszam cię do Dano Mani ! : http://ame-kitti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. |Oczywiście obserwuje, a ty masz naprawdę świetną tą sukienkę tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz, a buty po prostu cudowne. :)
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Baardzo spodobały mi się Twoje sandałki :)) Śliczna sukienka, ech nie mogę się zebrać żeby też iść do sh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka, piękny wzór i kolor, od razu widać, że nie jest z sieciówki. super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!