25 czerwca 2012

Pastelowe wariacje

Hej!
Wczorajszy piękny dzień zaowocował nowymi zdjęciami . Pastelowe kolory są bardzo modne w tym sezonie. Ja do mojej pudrowo - różowej tuniki z River Island dobrałam spodnie w równie pięknym pastelowo niebieskim kolorze. Do tego stonowane dodatki w postaci kopertówki o fakturze skóry węża, pierścionków, które zakupiłam na wyprzedaży w H&M oraz pięknej bransoletki, którą wygrałam w konkursie u Madame Bijou. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania;)






tunika - River Island 
spodnie- H&M
buty - nn
bransoletka - Kelly Mellu
kopertówka - sh 
pierścionki -H&M%

Napisała: Anita

31 komentarzy:

  1. Piękna tunika i świetny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie i tunika boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pastelowe połączenia, śliczny zestaw! cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika jest urocza :) bardzo mi się podoba
    A kopertówka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna tunika :) i ciekawa bransoletka :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;) bardzo ładne stylizacje. obserwuję ;))

    ps.: dziękuję za odwiedziny, w wolnym czasie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. boska kopertówka ! < 33
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tunika i torebka:-)

    ps. dziękuję za miły wpis na blogu:-)

    www.kameliaandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka i paznokcie :)

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo kochana nie ładnie, nie ładnie :( tak słonko skraść z moich stron i zostawić deszcz ;p
    pięknie wyglądasz :) tak dziewczęco i uroczo :)
    p.s.
    dziękuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    będzie mi bardzo miło jak będziesz częstym gościem u mnie :) a może i zostaniesz obserwatorem :)
    Buziaczki
    + obserwuje, bo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja i przyjemny blog:)
    obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz, z chęcią poobserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za miły komentarz. Również pięknie wyglądasz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam, też masz miętowe paznokcie ♥
    zazdroszczę ci tej kopertówki , bomba. Zebym tez umiała szukac takich rzeczy w sh :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki :) świetny zestaw. dość klasyczny, ale bardzo luźny, efektowny, w sam raz na romantyczne wyjście na spacer czy do knajpki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tunika:) Kocham takie pastelowe kolory!:) Jeansy w takim jaśniutkim kolorze także są piękne:) Przypuszczam, że mamy takie same lakiery do paznokci + dziękuję za komentarz u mnie:) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;)gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetna, lekka bluzeczka! zakochałam się *.*
    i masz świetne włoski! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ślicznie, dziewczęco i uroczo ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy blog,świetna stylizacja

    zapraszam do mnie:)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, lekka stylizacja. ;) Koszula jest na prawdę świetna. Z przyjemnością będę obserwowała twój blog i mam nadzieję, że tobie także spodoba się mój, gdzie pojawił się nowy post. Mam nadzieję, że lubisz ombre na ubraniach, bo właśnie taki trend dzisiaj prezentuję.
    stylemadd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna bluzka i kopertówka! ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję ;)
    ciekawy blog prowadzicie! obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this outfit! That blouse is gorgeous and your nails add the perfect touch! Following youu x

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ ,ŚWIETNA STYLIZACJA :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz i jesteś bardzo śliczna :) !
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne połączenie kolorów,
    pozdrawiam,
    p.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam pastele;)

    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna stylizacja :) tunika jak dla mnie jest rewelacyjna! fajnie dopasowałaś do tego tą bransoletkę :) niech służy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz;) Z przyjemnością dowiemy się co sądzicie o naszych postach i blogu.
Jeśli nas obserwujesz, napisz w komentarzu- na pewno się odwdzięczymy:)

Pozdrawiamy: Klaudia i Anita!